Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děsil jsem se, co špatného se o Číně opět dozvím a ...! Děkuji a prosím o pokračování.

1 0
možnosti

J21a81n 96M77a61r69e48k

21. 11. 2022 19:15

'Řekněte' mi, (ale raději mi to napište) paní Krumpálová, jaký je rozdíl mezi Mandarinskou a kantonskou čínštinou? Je vůbec nějaký??

0 0
možnosti

Pani Krumpalova to jiste potvrdi, ja z cinstiny znam jenom par slov, (pred moji prvni navstevou na Taiwanu v roce 1980 sem se snazil trochu manarinstiny zvladnout, ovsem brzy jsem to vzdal) ale muj dobry pritel je rektorem cinstiny na nasi universite a on mi tvrdi, ze ty dv jazyky jsou vzajemne nesrozumitelne, ovsem znaky maji stejne a tak kdyz se potrebuji dorozumet, napisi si to cinskymy znaky a je to v pohode. Mozna to neni tak idealni, jak mi to on prezentuje, ale jazyky jsou odlisne.

1 0
možnosti

J43i44r95i 26H51l47a36v85a

21. 11. 2022 19:04

Rad ctu Vase dojmy a postřehy.:-)R^

8 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
V Číně žiji a pracuji již devátým rokem, ale tato země mě nepřestává překvapovat. Postupně se s vámi podělím o zážitky a poznatky ze všedního života, sportu, vzdělávacího systému a ze společnosti.

Seznam rubrik