Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jde o síť hotelů 81 s různými jmény, my bydleli v Palace. Myslím, že jsem zmiňovala, že tam býval Red light district, ale musela bych se podívat do článku. Máte pravdu, že Geylang je název čtvrti, je to ale také název ulice, u které jsme bydleli, můžete si to najít na mapě, do komentáře nejde dát fotografie. Trasu jsme sledovali podle navigace, pan řidič jel dobře.

2 0
možnosti
PN

Tak to jste me pobavila. Tedy Geylang neni ulice ale ctvrt. Pokud jste se ubytovali na Geylangu v Hotelu 88, tak ten neni urcen na kufry, ale na jine veci a tim padem nemoznost otevreni kufru tam nikdo nmoc neresi :-). Ostatne jeho urceni poznate hned na recepci, protoze se da pokoj najmount na hodinu, dve nebo cely den. :-)

Ale pokud jste tam byli, tak si z toho nic nedelejte, nejste sami. Ostatne v 2014 jsem na Geylangu v 88 byl na jednu noc s manzelkou a dcerou, v 6 rano nam letelo letadlo do Yangonu a nemelo cenubyt daleko od letiste. Plus je na Geylangu vyobrne jidlo v kteroukoliv denni ci nocni dobu.

Jenom mne trochu zarazi, ze jste z Changi jeli na Geylang pul hodiny, to asi taxikar zvolil nejake okliky, melo by to byt tak 15 min.

hezky den.

0 0
možnosti
PN

Pardon, myslel jsem samozrejme Hotel 81. Mne to docela prekvapilo, ze by vas ridic vozil kolem dokola, neni to tam rozhodne bezne. Ale co bezne je a timto souvisi, ze se vas ridic zepta, kudy chcete je. Neni to kvuli tomu, ze by neznal cestu, ale nechce se mu pak poslouchat stiznosti zakaznika, ze jel naschval jdelsi cestou. Takze si vybere zakaznik a pak si nema duvod stezovat.

V Singapuru jsem bydlel pres 12 roku, ale vice na zapade nez jste vy, pobliz Holland Village a pak jeste vice na zapade pobliz Bukit Timah Nature Reserve.

0 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
V Číně žiji a pracuji již devátým rokem, ale tato země mě nepřestává překvapovat. Postupně se s vámi podělím o zážitky a poznatky ze všedního života, sportu, vzdělávacího systému a ze společnosti.

Seznam rubrik