Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Tak nevím, asi jsem už příliš starý. Ale to co píšete o oslavě těla, mi prostě připadá přibližně takto: jsem líný(á) se sebou něco dělat, takže jsem tlustý(á) jako prase. Ale v rámci politické korektnosti mi nesmíte říct, že jsem tlusté prase, jinak na vás ukážu prstem jako na netolerantní hovada. I když někdo je tlustý z důvodu nemoci, kterou si sám nezapříčinil, ani to nevnímám jako důvod k oslavě.

No a nakonec, jako muž bych mohl vzbuzovat dojem, že mám peníze. Nedám, jsem lakomý. Ve skutečnosti jsem líný s tím něco dělat, avšak po nikom nepožaduji, aby to oslavoval.

0 0
možnosti
Foto

Dvakrát jsem se pokoušela upravit font textu, dvakrát bez úspěchu. Omlouvám se tedy za poslední odstavec, který je o dost menší. Snad na to ještě přijdu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
V Číně žiji a pracuji již devátým rokem, ale tato země mě nepřestává překvapovat. Postupně se s vámi podělím o zážitky a poznatky ze všedního života, sportu, vzdělávacího systému a ze společnosti.

Seznam rubrik