Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J87i90r17i 79H93l21a81v48a

10. 9. 2021 5:42

Ačkoli Vas sport přitahuje lidi s určitou, mentální a fyzickou, vybavenosti, jenž se muže lišit od lidi provozující jiny druh sportu, presto to co popisujete potvrzuje take moji zkušenost. Leta jsem hrál v různých zemich a klubech pingpong.

0 0
možnosti

Viděl jsem jednu divadelní hru v čínském stylu a kdykoliv se na scéně objevila nová postava, obrátila se nejprve přímo na diváky a oznámila jim svoje jméno, společenské postavení a příbuzenské vazby. Kouzelné to bylo :-)

0 0
možnosti

Zajímavý článek z jiného světadílu. R^

Jak hodláte studium v Číně tady doma využít?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, moc děkuji!

Můj obor, i když mi v dané době přišel úžasný, doopravdy nemá příliš praktického využití. Dnes bych si vybrala už obor značně jiný. Je ale pravdou, že mi to přineslo mnoho nezapomenutelných zážitků, známostí, životních zkušeností a změnilo mi to pohled na svět i na život v něm. Před třemi lety jsem na rok doma pracovala a byla to práce, která mi dělala radost, tak doufám, že budu mít štěstí i nyní. Uvidíme, co přijde.

2 0
možnosti

A opět. Ani slovo o tom jak čínští soudruzi vraždí po celém světě. I doma.

1 6
možnosti
Foto

Dobrý den, myslím, že daný článek je o něčem jiném. Pokud stačí, aby tématem byla Čína samotná, tak by se to mělo ovšem doplnit i k reklamám na Huawei, Xiaomi apod.

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS