Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Nam skola v Xi'anu zacne take pozdeji, mel jsem prednaset od 24/2, ale moc to ted nevypada.

0 0
možnosti
Foto

To se tam jako pani po tomhle horor zazitku chce vracet ? Kandidat na Darvinovu cenu.

0 5
možnosti
AJ

Zajimave jak vsichni tu krasnou milovanou Cinu rychle opousti jako krysy lod........

:-/ Copak, nechcete dostat virusek? Ale, ze to tady muzete na nekoho dychnout, to vam nevadi........ Vsichni, ktere repatriovali do UK nebo Francii sli na 14 denni karantenu.

0 7
možnosti
PN

Nikoliv, mel jsem naplanovanou sluzebni cestu od konce ledna do 20/2 a od 24/2 jsem mel byt zpet a ucit. Ale vzhledem k tomu, ze China Eastern nepoleti, tak se do Ciny nedostanu. Moje zluzebka souvisi s projektem, ktery mame s Karlovou Univerzitou a s koronaviruzem to nema co delat. Hezky den.

0 0
možnosti
AJ

na cerstvem vzduchu.....:-P

0 0
možnosti
TK

Hele, já si tento váš blog pro jistotu odložím a přečtu až za týden, až si budeme jisti, že nemáte žádné příznaky. ;-)

1 0
možnosti
MK

Co tak vyjímečného studujete v na soukromé unuverzitě v Číně za peníze rodičů?

0 17
možnosti
VF

Proč se ptáte, chcete přispět?

6 0
možnosti
Foto

J23a48n 66Š33i86k

31. 1. 2020 8:00

Díky za Váš pohled. Hezký den

6 0
možnosti
ZZ

já to vidím jinak, do země se vrátila další možná bacilonosička a možná ohrožuje celou zdravou populaci, stejně jako ostatní, co se najednou rvou z číny domů

1 20
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
25 1
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
V Číně žiji a pracuji již devátým rokem, ale tato země mě nepřestává překvapovat. Postupně se s vámi podělím o zážitky a poznatky ze všedního života, sportu, vzdělávacího systému a ze společnosti.

Seznam rubrik