Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SM

అన్నిచోట్లా బాగుంటుంది. అన్నిటికంటే ఇంట్లో బాగుంటుంది.

Všude dobře a doma nejlíp.:-)

1 0
možnosti
Foto

J39a24n 64Š30i62k

6. 1. 2020 16:55

Opět zajímavé. Moc děkuji a pište prosím dál. Zajímá mě kultura, zmínila jste se o cvičení, apod.. Hezký den

0 0
možnosti

Rok 1987, Liberec, kolej Sokolská - 6 pater, pokoje od 4 - 6 lidí zdi z hobry - nemělo cenu zamykat, protože stačilo zatlačit na futro. na patře cca 30 lidí na ně na každém patře 1 jednovařič na chodbě a celkem 8 sprch dole v suterénu na celou kolej, 4 WC a umývárna jak na táboře na patro - to bylo pro prváky,

Druhák + třeťák - kolej Husova - pokoje pro 4 na patře dvouvařič, sprchy opět suterén.

Až ve čtvrťáku se člověk dostal na koleje Harcov - pokoj pro 2 lidi a pro každé 2 pokoje společná kuchyňka a sociální zařízení.

A vidíte, přežili jsme, vystudovali, ba co víc, náramně jsme si to užívali a ti co bydleli doma nám spíš záviděli.

0 0
možnosti
JM

Jak je to v Číně s toaletami? Slyšel jsem, že byty toaletu nemají, že je společná toaleta vždy na patře.

0 0
možnosti
DH

Jako turista jsem byl loni na řadě míst v Číně. Ale zrovna Shanghai mi, zejména večer připadala jako obrovský lunapark. Mrakodrapy osvětlené různými barvami reflektorů, na řece lodičky s draky plné světýlek a všude víc než nevkus. Snad nejlepší bylo když jsme Maglevem frčeli rychlostí 400 km/hod na letiště a pryč.

Ale co mě v Číně překvapilo, že tam všude jsou veřejné toalety, dá se říci relativně čisté, ale hlavně s čím jsem nikde ve světě nesetkal, že jejich použití bylo všude zcela zdarma.

...i když se ani nedivím, protože kdyby nebyly, tak by patrně v Číně nebyla jenom jedna Žlutá řeka.;-)

0 0
možnosti
JL

Když někdo jde studovat do Číny, musí být už z principu dobrodruh :-)).

0 0
možnosti
  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
V Číně žiji a pracuji již devátým rokem, ale tato země mě nepřestává překvapovat. Postupně se s vámi podělím o zážitky a poznatky ze všedního života, sportu, vzdělávacího systému a ze společnosti.

Seznam rubrik