Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nápadník z ropné plošiny

Emaily s podivnými odkazy, falešné účty, které vám vysají bankovní kartu při nakupování zboží z bazaru, na to jsem zvyklá. Nečekala jsem ale, že mě podvodník potká i jinde...

Nedávno mi na internetu začal psát Jay. Říkala jsem si, že se buď spletl a nebo se hodně nudí, když napsal zrovna mně. Jay byl totiž neskutečně fešný Korejec. Tedy podle fotky. Jestli je fotka vyžehlená a upravená jsem potom neřešila, protože hovor plynul překvapivě příjemně. V poslední době mi kamarádky hlásily, jak je těžké si někoho najít třeba jen na pokec, protože buď se kluk přehnaně snaží a působí uměle, a nebo jde rovnou na věc. Přirozené konverzace o všednostech dne i o hlubších záležitost je pomálu. To můj Jay byl naprosto jiný. Neuháněl mě, zúčastněně chápal, zajímalo ho všechno, nemluvil stále jen o sobě a uměl naslouchat, nic mu nepřišlo jako hloupost. Přišlo mi trochu zvláštní, že prakticky vyrostl ve Spojených státech, ale občas v psaném textu dělal chyby. To jsem mu ale odpustila, když to byl ten fluidní inženýr a osobní trenér v tak přitažlivém balení k tomu. Když jsme si povídali o dětech, zmínil, že je má moc rád, vyrostl totiž v sirotčinci. Přešla jsem to bez poznámek, každý má nějaký příběh a časem se k tomu třeba dostaneme. Očividně jsem nepřišla s reakcí, kterou očekával, a tak začal tu a tam přidávat. Manželka ho vydírala, tak je syn v jeho péči a teď na internátní škole, jak je na tom projektu na moři už třetí měsíc. Já zapomněla zmínit, že se zrovna nachází na ropné plošině někde na moři u Velké Británie. Je to extrémně nebezpečné prostředí, kde se nesmí používat mobilní telefony s kamerou, aby nedošlo k výbuchu. Proto mi nemůže zavolat, ale už mají skoro dokončenou práci a moc rád se mi ozve, hned jak bude v jednom z těch domů, které vlastní. A určitě mi pošle ty fotky, jak na Aljašce skočil do ledové vody jen proto, aby viděl velrybu. 

 

Chtěla jsem to sledovat až do toho okamžiku, až si začne vymýšlet, proč mu mám poslat všechny svoje peníze, ale nevydržela jsem to. Těch pár ztracených hodin stačilo. Od začátku jsem mu několikrát řekla, že není možné, aby byl skutečný a on to vždycky nějak elegantně přešel. Na internetu jsou celé diskuzní skupiny, kde se probírají tihle ropní podvodníci. Mají několik scénářů, podle kterých neochvějně jedou. Říkají všechny ty správné věci, takže chápu, že na to holky skočí. Jenže je to až moc přitažené za vlasy, ani v Holywoodu by snad nenatočili takovou slátaninu. Kdyby si vybral jeden dva nešťastné životní zážitky, ale ne. Musel tam narvat všechno. Abych řekla pravdu, občas si na něj vzpomenu a ty konverzace mi chybí... ach jo. :-)

Autor: Kateřina Krumpálová | čtvrtek 27.7.2023 15:47 | karma článku: 25,42 | přečteno: 931x
  • Další články autora

Kateřina Krumpálová

Mistrovi se "ne" neříká - aneb jak jsem držela půst v čínských horách

S naším Mistrem Xu jsme se nikdy nenudili. Jednou mě naverboval do pětidenního detoxu v čínských horách...

2.7.2023 v 15:32 | Karma: 23,50 | Přečteno: 586x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Krumpálová

Jak Číňané vnímají trendy oslavující těla všech velikostí a tvarů?

Západ se snaží oslavovat těla všech velikostí, tvarů, barech...často ne příliš úspěšně. Jak tyto trendy vnímají Číňané?

28.6.2023 v 18:27 | Karma: 19,90 | Přečteno: 633x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Krumpálová

Telefonát s Taiwanem

Už začátkem nového roku, před oficiálním nástupem nového prezidenta do funkce, máme hned o čem mluvit. Co může přinést jeden telefonát s Taiwanem?

1.2.2023 v 16:57 | Karma: 37,44 | Přečteno: 2991x | Diskuse| Politika

Kateřina Krumpálová

Bez filtru ani fotku!

Kruhy pod očima, vrásky, málo vlasů, tloušťka... pro zkrášlovací aplikace není nic problém. Moje čínské kamarádky se bez nejrůznějších filtrů odmítaly fotit a nad následnou úpravou kolikrát strávily i několik hodin.

9.1.2023 v 18:11 | Karma: 21,28 | Přečteno: 552x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Krumpálová

Strasti v Číně: tlustá moc i málo

V Číně, zejména na jihu, bývá velký problém sehnat oblečení ve větších velikostech, než je M. Přitom M je spíš naším S. Kalhoty jsem si v Šanghaji většinou neměla šanci pořídit. Kult štíhlosti frčí všude.

7.1.2023 v 15:28 | Karma: 34,16 | Přečteno: 4823x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05,  aktualizováno  10:41

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

Zemřel Robert Kvaček. Spisovateli a uznávanému historikovi bylo 91 let

27. dubna 2024  10:10,  aktualizováno  10:24

Ve věku 91 let zemřel historik a spisovatel Robert Kvaček. Ten patřil k největším osobnostem...

Neapol zasáhlo zemětřesení o síle 3,9. Ohnisko se nacházelo na svahu sopky Vesuv

27. dubna 2024  9:52

Oblast kolem sopky Vesuv nedaleko jihoitalské Neapole v sobotu ráno zasáhlo zemětřesení o síle 3,9....

Veřejnoprávní média by neměla mít zisk z reklamy, zní z Asociace komerčních televizí

27. dubna 2024  9:41

Mediální manažerka Klára Brachtlová už rok stojí v čele Asociace komerčních televizí (AKTV). Tu...

  • Počet článků 203
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1517x
V Číně žiji a pracuji již devátým rokem, ale tato země mě nepřestává překvapovat. Postupně se s vámi podělím o zážitky a poznatky ze všedního života, sportu, vzdělávacího systému a ze společnosti.

Seznam rubrik